Direktlänk till inlägg 14 juni 2013

...

Av liliths s - 14 juni 2013 19:20

Okej, idag så ville jag måla min lillebrors naglar, han älskar när jag gör det så därför blev jag lite förvånad när han sa att han inte ville...   Jag sa: 

   - ska vi måla dina naglar Ozze?  

   - nej, jag vill inte...   dem kan inte andas då...

   - men naglar andas inte?!    är det någon som har sagt att dumt att måla naglarna?   

   - ja, dagge( som då är han pappas sambo, och igentligen kallas agge men han kan inte säga det eller vill inte) sa det...   

 

Det va vad jag och min lillebror sa idag, så sedan ringde jag till hans pappa Gert men han kunde inte prata då så han sa att jag skulle ringa sen ikväll istället... Så jag gjorde det...


   - Hej? sa jag

   - Hej...

   - Ja, det va dethär med nagellacket. Varför har du sagt till Ozze att naglar andas? Det är ju lögn...!  

   fortsättning följer...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av liliths s - 26 juni 2013 18:32

Jaha, Hej igen! Nu byter jag "samtalsämne". Idag va jag Anton och mamma inne hos polisen. Vi är där för att jag har fått nog av att behöva lyssna till skitsnack om mamma och få se Anton min "stora" lillebror bli dragen i armarna för att han inte vi...

Av liliths s - 21 juni 2013 11:27

Idag ringde jag till Gert som vanligt, jag brukar göra det varje dag. Och då som vanligt så får jag tala in på telefonsvararen och lägger på efter att ha sagt ungefär såhär:    - Hejdå! Ja hej! ngt ngt ngt.... Jag vill prata med Ozzian och jag vill...

Av liliths s - 17 juni 2013 10:04

  Hej, nu har jag varigt och lämnat min lillebror Ozzian på dagis. Ozze vill inte gå till sitt dagis när han ska dit, han vill va hemma och jag förstår honom! Hos oss (mig, mamma och Anton) bor han från torsdag eftermiddag till måndag morron, och han...

Av liliths s - 14 juni 2013 21:02

1. Naglar andas inte...! 2. Om du nu har sett ozze bita på sina naglar så är det DITT ansvar att berätta det för mamma, mig o Anton... han tuggar aldrig på sina naglar här hemma, ALDRIG!!! Men om du nu vilket det verkar som har sett ozze tugga på sin...

Av liliths s - 28 maj 2013 11:18

Åkte till stan. Hade bestämt mötesplats + tid. En minut innan ändrades detta. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards